Smoothie on the go

Godmorgon!
Jag är nysimmad och sitter på tåget på väg till jobbet.
I väskan har jag med mig en smoothie som jag snart ska sörpla i mig.

Förra veckan hittade jag ett erbjudande i Metrotidningen, och det var en sån här smoothietwister från OBH Nordica.
Jag köpte den från komplett.se och den dagen kostade twistern 199 kr (fraktfritt) kl:16-17, i stället för 345 kr.


Det finurliga är att man gör smoothien direkt i drickflaskan, och man fick en extra flaska på köpet.
Så nu får min nya blender följa med på semestern, och jag o L kan ta varsin smoothie med oss på våra cykelturer i Finland, finemang!


Kommentarer
Postat av: Den där Victroria

Åh,en sån måste nog införskaffas bums, dottern älskar sina frukostsmothies och en sån där skulle vara perfekt då vår mixer till matberedaren nyligen gått sönder. Tack för tipset!

Förresten, du har en fått en utmaning om att knåpa ihop en sommarlista inne hos mig, om du vill.

Kram Victoria

Svar: Hihi, jag såg din utmaning! Ska försöka hinna med den innan vi sticker till Finland på lördag. Sen blir det dåligt med internet i nästan tre veckor. Kramis
Helena Nygrund

2014-07-03 @ 10:34:09
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken bra grej!

2014-07-03 @ 22:47:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Junitjej

En smoothietwister vill jag ha!!

Svar: Den är kanon och följer med på semestern 😀
Helena Nygrund

2014-07-05 @ 17:57:17
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0