Vi är på väg

Efter en tuff morgon med den där jädra packningen (usch vad jag hatar att packa) och massor av hårda kramar på dottern som ska vara kvar hemma och sommarjobba är vi nu på väg till Finland.
Oj vad jag längtar!

Startade semestern redan igår kväll, med en iskall Fresita på balkongen.

Med fullvuxna "barn" får man inte ha något ifred ;-)


Laddade med en rejäl frukost innan den förbenade packningen.


I väntan på att få köra upp på båten, står världens bästa chaufför och trånar efter åkattraktionerna på Gröna Lund, så nära men ändå så långt borta :-)

VM och Nederländerna-Costa Rica, så rajrajet är liksom fullkomligt, hehe.




Själv väntar jag på att komma till mitt paradis. (dagsfärska bilder snodda av min fina kusin Christina).



Kommentarer
Postat av: Maria

Den där packningen... jo så känner jag också. Kom på förut att vi åker om nio dagar och ska vara borta i tre veckor. Kanske bäst att börja kolla upp vad jag behöver och skaffa det något före sista timmen ;)
Ha det så bra i Finland.
Kram Maria

2014-07-06 @ 00:05:00
URL: http://snickaregardens.com
Postat av: Home2tiny

Packning ger alltid en form av ångest, packar man för mycket eller för lite......Nu står äntligen en flaska Fresita på kylning, den ska jag njuta av på torsdag när jag firar fredag. Ha nu en härlig semester i Finland o njuuut. Kramisar Tina

2014-07-08 @ 20:21:13
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Hanna

Härliga semesterbilder!

2014-07-14 @ 18:09:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0