Electric Banana Band

Idag har det varit en riktigt bra måndag, och mycket beror nog på att morgonbadarklubben drog igång.
Jag var förvisso nere vid badet redan i lördags och köpte mitt medlemskort, men det var kl:06.00 i morse som jag fick träffa alla mina simkompisar.
Lyckligaste perioden (och den tröttaste, hehe) på hela året har startat! ❤️

Tre goda saker: rallarhalva, ägg och koriander, så varför inte kombinera!
Satt fint efter simturen.

På jobbet var det full fart, och idag blev till och med jag lite starstruck, när herrarna i Electric Banana Band var där.
Jag minns bästa jullovsmorgnarna med killarna i Trazan & Banarne som igår, lycka.
De hade en heldag med intervjuer och fotografering innan deras sommarturné drar igång.

Här körs det lite direktsänd radio!

Nu är det bara resten av måndagen kvar, och Linas matkasse kommer ikväll, tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Ja vem minns inte Trazan o Banarne, favoritprogrammet. Tycker nog inte att de lätt gråhåriga herrarna är lika spännande, he, he....Önskar jag hade haft din energi o simma, uppe är jag men orken, tyvärr.....du är så himla duktig. Kramisar Tina

2014-06-03 @ 20:31:34
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0