Finbesök...

Full rusch har det varit ikväll: dammsugit och skurat hela lägenheten, tvättat, lagat mat och SEN blev det ett avsnitt av OITNB, belöningen liksom.

Midsommarsillen, som är ett flerdagsprojekt, ligger i limelag och gottar sig. I morgon bitti tillsätts fler ingredienser.


Min jättetavla med ugglan är, efter ett par månader på golvet, äntligen uppsatt. 
Jag blir glad varje gång jag tittar på vår "bevakare".
Bättre bild kommer senare.


Fick finbesök på parkeringen idag, då min älskade "brandman" glömt sin bok hemma.

Nu är det hög tid för mig att blunda, så jag inte missar när klockeländet ringer 05.40. Godnatt på er finingar!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

OJ, cool tavla! Riktigt snygg.

2014-06-19 @ 19:31:29
URL: http://www.strawberrydreams.se
Postat av: Hanna Karlsson

Spännande med smak av lime i sillen. Recept senare?

Svar: Jag vet att sillen är supergod enligt originalreceptet, men när jag gjort den vet man aldrig. Men återkommer med recept.
Kram H
Helena Nygrund

2014-06-19 @ 22:29:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0