Midsommarafton

Vilken kall morgon man vaknade till idag!
Med endast 8 grader ute, var det ingen som svettades när vi skulle simma, och jag lovar att bastun var skön efteråt :-)
 
Och på tal om kallt, så var det väl inte många som hade det jättevarmt på midsommarafton heller.
Men i goda vänners lag fanns det så mycket annan "värme" att jag knappt frös på hela kvällen. 
Vilken supertrevlig midsommar vi hade!
 
Rolig skylt
 

Sillbordsknytis, och det fanns fööör mycket gott. Detta var bara ett av flera fyllda bord.
 

Mycket blomster överallt, men jag tror inte det är någon större risk att "husbandet" misstycker  :-)
 



Sång och nubbe som sig bör.
 

Härliga värdinnan Gunnel! Typiskt att blindstyret Helena inte såg att G råkade blunda.
 
Inga sura miner här inte! Så söta de är, hihi.
 

Underbara Emsingen som höll sig nykter och körde hem sin familj mitt i natten.
 

På kvällen grillades det en massa gott.
 
Vi åt och drack, umgicks, ungdomarna kom och gick (för det var nog egentligen roligast med oss "gamlingar", hehe), vi sjöng och det dansades linedance, drack kaffe o smaskade i oss jordgubbstårta och ännu en rolig fest har lagts till i min minnesbank av skojigheter.
Lycka!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Underbar skylt och vilken härlig midsommar ni verkar ha haft.

2014-06-24 @ 09:49:27
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0