Sanitär olägenhet

Hej på er!
Här har det svullats biff med gul tomatsalsa och hemmagjort béarnaisesmör och pommes, mums på en måndag.
Jag tackar Lina för inspirationen, och att hela familjen njöt av middagen :-)

Några som däremot inte kommer tacka mig och njuta i morgon bitti är mina stackars simkompisar, för jag håller precis på med en nödvändig hårfärgning, och kommer säkert att lämna röda spår (ädelmahogny) efter mig i badet.


The ugly truth, men det bjuder jag på.
Alltid roar jag väl någon, hihi.
Nej, jag lovar att skölja så mycket det bara går när jag är klar, så jag inte blir en sanitär olägenhet för min omgivning.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå the ugly truth..? Du är ju jättefin!

Svar: Du är mammas älskling du ❤️
Helena Nygrund

2014-06-19 @ 11:10:38
URL: http://elmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0