Besök hos frissan

Hej på er! Just nu sitter jag hos frissan, men det är inte jag som blir klippt, utan det är yngstingen Tess som äntligen vill ta bort lite av sitt "ris".
Vad är det med unga tjejer och långt hår? Varför vill man hellre ha jättelångt och slitet hår, i stället för aningens lite kortare och fräscht?!

Nu tar jag en bild i smyg, för T vill tyvärr aldrig visa upp sig. Men den här kan hon ju inte klaga på, för hon syns ju inte precis.
Och jag är så glad för varje millimeter extra som bästa frissan Thomas (på Rinse vid Gullmarsplan) kan övertala T att klippa bort :-)

När hon är klar ska vi till Indiska i Globen, för jag ska prova en klänning/tunika jag hängt undan.
Sen blir det raka vägen hem och tillaga egengjord pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0