Bortglömd miljösnäll present

Det där eviga problemet och "paniken" när sminktussarna tar slut!
Vi är tre tjejer som använder tussar/bomullsrondeller på kvällarna, och det är aldrig någon som berättar för mig att vederbörande tagit den sista.
Så ikväll när jag skulle tvätta bort sminket blev jag så klart utan tussar.
Kom då ihåg en present jag fick av min mamma någon gång.

Idag var det perfekt att plocka fram ett par av de här små handvirkade "grytlapparna", och tvätta bort sminket med.
Jag måste bli flitigare med dessa, för de sparar rejält på miljön eftersom de är återanvändbara, och säkert snällare mot ansiktet också.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de är i bomull för ylle känns inte så lockande att ha i ansiktet. Man kan också ta små handdukar lärde jag mig av ett TV-program i förra veckan.

Ha en bra vecka!

Kram
Sofia

Svar: Japp de är av bomull 😊
Helena Nygrund

2014-03-11 @ 17:53:13
Postat av: Den där Victoria

Men så smart, jag kanske skulle ta och virka mig några såna. Muahahahahaha, som om det någonsin skulle ske. Jag får nog fråga om svärmor vill göra det.

Kram Victoria

Svar: Hehe!
Helena Nygrund

2014-03-11 @ 22:53:25
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0