Bulls blood

Tess blev så fin i håret idag, och hon blev nöjd själv, trots att frisör Thomas klippte bort liite mer än vad hon tänkt från början.
Att hon log och var på bra humör när vi gick från salongen var ett mycket gott tecken :-)

Jag köpte min härliga klänning, en blomsterdröm, på Indiska.

Vi gjorde den planerade pizzan, och alla fick lägga ut sin egen valfria fyllning.

Min pizza syns knappt, för jag har öst på ruccola och "bulls blood".
Jag hade aldrig hört talas om de röda bladen förrän jag såg dem i affären idag. Tror att det är späda rödbetsblad som kallas bulls blood. De färgade av sig som rödbetor i alla fall.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, så god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0