DIY-Bronsosaurier

Har pysslat lite i helgen, och jag är supernöjd över resultatet, trots det minimala jobbet.
Eller så minimalt jobb var det faktiskt inte, för jäklars vad jag har jobbat för den här glasburken.
Jag ville ha tag på en glasburk modell större, alltså inte en sån där liten syltburk man normalt köper i affären.
Jag har letat köpeburkar, jag har frågat i delikatessaffärer efter burkar man ev fått över, jag har letat bland "etniska" hyllorna i olika affärer, men inte hittar någon i lämplig storlek.
Kom på den briljanta idén att ringa en av våra restauranger inom Wallmans och fråga om de möjligtvis får någon glasburk över ibland.
Stora glasburkar verkar inte höra till vanligheten från leverantörerna, men Golden Hits inväntande en stor burk kapris kommande vecka.
Trodde inte att underbara Esteban i köket på GH skulle komma ihåg mig när det var dags, men det gjorde han och jag är så himla glad ❤️

Burken har anlänt och det är dags att spraya!






Så där ja, Bronsosaurien är klar! 

Nu ska jag bara fylla burken med systersonens (nybliven 7-åring)  favoritflingor eller något annat gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad bra det blev!

2014-03-25 @ 16:18:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh vad duktig du är . Den blev jättefin !👍

Svar: Tack snälla!
Helena Nygrund

2014-03-28 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0