Så mycket måndagsglädje

Jag visste att det skulle bli en bra måndag!
När jag kom hem från jobbet "tvingade" karln mig ut på en promenad, för det gick liksom ändå inte att börja med middagen innan ingredienserna anlänt (Linas Inspirationskasse).
Jag är så otroligt lat, men när man väl kommer iväg är det ju så skönt, och det har ju faktiskt aldrig någonsin hänt att man ångrat sig efter att ha rört lite på "dököttet", hihi.
 

Blev bara en kort paus i vår powerwalk när jag såg dessa vitsippor, mina första för i år.
 
Väl hemma igen dök strax matkassen upp, och det tillagades kalvfärsbullar osso buco med sellerigremolata och smörstekt gnocchi.
Blir kanske en liten matlåda i morgon!
 
Och på tal om i morgon:
Någon sa att jag ska ta mig upp för Hammarbybacken på lunchen, och när jag började mumla något liknande: "Hmm, vi får se", var svaret:
-Det här var ingen trevlig liten inbjudan som man kan svara ja eller nej på ...
 
Så nu måste jag packa lite träningskläder och intala mig orden: Jag är inte rädd, jag kan ta mig upp för backen... 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Vilken tur att jag läste detta, hade förträngt det själv, haha
"uppförsbackarna är våra vänner"
kram!

Svar: ;-)
Helena Nygrund

2014-04-01 @ 07:44:31
Postat av: Hanna Karlsson

Klart du tar dig uppför backen! Fint med vitsippor, än så länge har jag inte sett några här nere.

Svar: Jag hoppas verkligen det, gulp! :-)
Helena Nygrund

2014-04-01 @ 09:51:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0