100 procent bonde

Hej i solskenet!
Igår åkte jag till stan och mötte upp Emsingen, för jag behövde lite moraliskt stöd när jag skulle handla presenter.
På kvällen dammsög o skurade jag, och somnade tyvärr i soffan.
Jag säger tyvärr, för det var mitt i ett av mina absoluta favoritprogram, 100 procent bonde. 
Någon mer än jag som är förtjust i det programmet?
Jag fascineras av hur den unga danska killen Frank Erichsen, tillsammans med fru och barn, försöker leva ett enkelt och självförsörjande bondeliv, gärna med gamla metoder.

Superhärliga bonden Frank.

Jag vet inte vad det är med Frank och hans bondebestyr, men jag bara sitter och ler programmet igenom, tummen upp för det :-)

Själv har jag varit vid Globen på ett jobbärende, och där är det inte dugg lantligt och gemytligt, men solen skiner i alla fall i väntan på tvärbanan. Bara en sån sak! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0