Urtråkig måndag

Vill inte verka negativ, men den här dagen har verkligen varit supertråkig.
Var så trött och uttråkad på jobbet att jag "busade" lite på vägen hem genom att köpa en måndagslatte.

Vilken rebell jag är som inte väntade till på fredag, hehe.


Hem och fixade lite matlådor att frysa in...


...medan jag dreglandes längtade tillbaka till förrätten vi åt i fredags, carpaccio.
Lövtunna bitar av svensk oxfilé (rå så klart), riven parmesan, ruccola, körsbärstomater, salt, svartpeppar och olivolja. Sablars, vad gott det var!

Nu har jag tittat på Hasselhoff-en svensk talkshow och fått skratta lite, så jag avslutar denna måndag med ett leende på läpparna.

I morgon bitti kl:07.00 ska jag vara hos tandläkaren, huvaligen. Wish me luck! 
Men på kvällen ska jag på ett litet Lindexevent, vilket kanske uppväger morgonens tråkiga besök.

Natti natti på er!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0