Dåligt blir bra...eller nåt

Brukar sällan skriva om dåliga dagar, men idag var ingen höjdare, det måste jag erkänna. 
Folk i familjen ("karln" o vuxna "barn") var skitarga på varandra, och jag, kyckling/curlingmamman, hamnade mitt emellan, blää!
Då är det tur att man har en "padda", o kan täppa till öronen med lurar och Mästarnas mästare, som jag missade igår, ett helt underbart program.
Sen var det dags för reprisen av Pluras kök, Sicilien, som jag missade i lördags.

I det sista programmet var underbara Jill Johnson, och Mauro Scocco (jädrans vad han har vuxit i mina ögon) gäster.

Ett så himla härligt och glatt program, som gjorde att hela (sura) familjen satt i soffan till slut, hehe.

Bättre dag i morrn hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Usch det är jobbig det där när det är osämja runt omkring en och man hamnar mitt i det. Pluras kök är så himla bra, tittar igen på vissa avsnitt ibland när jag står på crosstrainern :) .

Kram kram

Svar: ❤️
Helena Nygrund

2014-05-06 @ 10:19:50
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0