Grannumgänge

Hej hej! 
Här slappas det som tusan idag, av vissa i alla fall :-)
L jobbar natt och har åkt till jobbet, E ligger på min yogamatta och tränar lite, medan jag o T sitter och ugglar framför lustiga tv-program som Extreme cheapskates, galet snåla människor.
Vi har en riktigt skön söndag, helt enkelt.
Igår morse stack jag till gymmet och sprang på löpbandet (ja, jag vet att man kan springa ute, men löpband sporrar mig att springa längre), för jag insåg med förskräckelse att Vårruset närmar sig.
Har ju inte varit i närheten av gymmet på två månader, så nu är det hög tid att sätta fart.

På kvällen var jag och L bjudna till bästa grannarna på middag.
Fick en supergod hallondrink när vi kom, och därefter en grymt god middag med rödingfilé, godaste jag ätit på länge.

Älskar när man får kaffe i fina, gammaldags hederliga kaffekoppar.


Vi spelade ett nytt spel, och jag o L var grymma på årtal och vann. (Haha, jag suger verkligen på sånt, så det var tur för mig att jag var i L:s lag).
Det är verkligen kul att spela spel, så varför gör man det så sällan?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0