Don't lick on my door!

Hallå där!
Jag har haft en superskön helg med familjen, och speciellt med tjejerna.
Eftersom L bara var hemma i lördags passade vi på och lyxade till oss ordentligt då, med skaldjur och en flaska bubbel.
 
Hummer, krabb-ben och svingoda havskräftor, vilken njutning.
 
Jag har även varit lite i pysslartagen, och gjort verklighet av en idé som ploppat upp i huvudet på mig, en dörrkrans av polkagrisar.
 
Frigolitring, polkagrisar o min limpistol, och jag var färdig att sätta igång med mitt lilla projekt.
 
Det går ju som en dans det här :-)
 
Så där ja, då var den "färdigbakad", och utan större missöden (brände mig bara liite på det varma limmet).
 
Färdig att sättas upp på dörren i december.
 
Jag, som alltid lånar andras idéer, är så himla glad och nöjd att min egen funkade i verkligheten, tjohoo!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar att titta in på din mysiga blogg men brukar inte kommentera men för en godisgris som jag så måste jag ju bara kommentera denna underbara dörrkrans! Åh, vilken härlig!!
Smart idé!

Svar: Tack, vad gullig du är!
Helena Nygrund

2014-11-18 @ 09:08:04
Postat av: Den där Victoria

Men åh, vilken härlig dörrkrans (slickar mig om munnen), superfin.

Kram Victoria

2014-11-18 @ 13:54:06
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0