Värmande brasa

Igår blev det inget bloggande för mig, och det var helt ofrivilligt då vårt internet låg nere.
Attans vad arg jag blev över mitt "svåra" i-landsproblem . Men just då känns det som ett stort problem, och man vill bara att det ska funka :-)
 
I söndags när vi var på "kalas" hos min goa svärmor, fick jag ett sånt habegär efter en klänning som döttrarnas kusin hade på sig.
Så det blev till att ila ner på stan efter jobbet igår, för att haffa en likadan.
 
Den är så läcker och jag längtar efter att hoppa i den. Blir nog redan på lördag då vi ska ha goa vänner över på middag.
 
På kvällen inväntade vi Linas Inspirationskasse, och gissa om vi fick vänta.
Klockan 20.50 kom maten!
 
Jag hann bli så frussen i väntan på maten, att vi fick tända en brasa. 
När vi eldat blev det så varmt att vi fick öppna balkongdörren.
Haha, man blir aldrig riktigt nöjd 😄
 
Och maten, ja den åt vi enligt "medelhavstider".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0