En helt ok måndag

Om sanningen ska fram så har den här måndagen faktiskt varit mer än ok.
Först gemensam frukost på balkongen, och sen packade vi våra väskor för några timmar på stranden.
 
Jag skonar er från den klassiska vyn med egna fötter i fokus.  
 
En riktigt "jobbig" dag som synes 😀
 
Lasse blir masserad, och alla vi andra (utom kittliga Sari) köpte också massagetid. Skönt som tusan.
 
Nöjd o glad efteråt. 
 
En svalkande mojito i solen.
 
På eftermiddagen blev Fredrik sugen på att vindsurfa. Han var riktigt duktig trots att det var 15-20 år sen sist.
 
Vi åkte hem och skulle fräscha till oss innan middag på "stan", men det gick inge vidare utan varmvatten. För första gången någonsin var det något strul med gastillförseln. 
Jag duschade, för jag klarar ganska kallt vatten, men någon hårtvätt var det inte tal om.
Vi får hoppas att man löst problemet med gasen till i morgon.
Nu ska jag jaga en envis mosquito i sovrummet och sen sussa. Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0