Ovanligt trött

Äntligen fredag!
Vad jag har längtat till denna dag, för jag är så trött, så otroligt trött.
Inte så där trött som i morgonsur eller att jag inte kommer upp ur sängen, men jag har inte känt mig pigg och alert på hela veckan.
Igår "tvingade" jag och L ut oss själva på en löptur, första sen vi blev krassliga, och nu hoppas jag på ny energi.
 
Den där "avlägsna" resan vi bokade i somras känns inte alls så långt borta nu, och jag håller på och längtar ihjäl mig.
Med lite sangria och massor av tapas kommer nog mina "batterier" att laddas igen :-)
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vad härligt att ha en resa att se fram emot nu när du är lite ur gängorna och är så trött.

Stor fredagskram från mig får du

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Svar: Ja, det ska bli sjukt skönt! Kram
Helena Nygrund

2014-10-03 @ 10:00:46
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Home2tiny

Så galet skönt med en resa att se fram emot. Kämpa på i 7 dagar, sen är det bara att njuuta av sol, semester o sangria, lyllos dig. Kramisar Tina

Svar: Tack fina! Ja då blir jag nog pigg igen.
Helena Nygrund

2014-10-04 @ 20:29:47
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0