Visst är jag tillbaka!

Oj, nu har det snart gått en vecka sen vi kom hem från härliga Alicante.
Vi hade verkligen en toppensemester och jag längtar till nästa gång jag får umgås med vårt härliga kompisgäng.
Vi solade, badade, tog massage på stranden, åt en massa tapas, drack cava o sangria, hälsade på en vän som bor i Spanien, turistade, gick på "Citronmarknaden", shoppade på Primark, spelade kort, grillade, skrattade åt att vi fick duscha iskallt i tre dagar för man hade råkat kapa en gasledning osv.
Allt är så himla kul med mina glädjespridande vänner.
Och på tal om shopping har jag på mig ett par underbart sköna skor som inhandlades på Primark.
 
 
Dessa godingar börjar tyvärr bli för kalla att ha utomhus, och då jag inte vill vänta till nästa sommar så passar jag på och springer runt med dem på jobbet. 
Sååå himla sköna!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Härligt att ha dig tillbaka! Vilka snygga skor du köpt och vilken bonus att de var sköna också.

Kram kram

Svar: Tack gulle! ❤️
Helena Nygrund

2014-10-22 @ 23:28:23
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0