En hel pava för mig själv

Det verkar som om min förkylning går åt rätt håll, halleluja.
Lasse, som troligtvis smittade mig, och som fortfarande är ganska risig sa till mig:
-Det är allra värst när du är sjuk!
-Varför då, för att hushållerskan inte sköter sig? undrade jag på skoj.
-Nej, för när du är sjuk blir hela familjen sänkt.
Och "sänka" familjen är det sista jag vill, så det blev till att krya på sig snabbt, hehe.
 
Ikväll har jag och tjejerna bara haft myskväll, och som alltid när L jobbar på fredagar, blir det sushi för mig och Tess. 
Vi har kollat "tjejfilm" och slappat i soffan, och jag har lyckats hälla i mig en hel flaska vin...alkoholfritt vin.
 
 Nästintill alkoholfritt i alla fall. Köpte flaskan på Systembolaget idag och kylde den ordentligt.
 
Drack sen vinet med ett par jordgubbar i, suuupergott och läskande.
Och det var inte alls sött och sliskigt, för såna drycker går bort.
Detta fläderblomsvin kommer att köpas flera gånger minsann!
 

Kommentarer
Postat av: C'est la vie - Avec Moi

Åh, Fläder som är så gott ;-)

2014-09-21 @ 11:51:47
URL: http://www.cestlavieavecmoi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0