Glasögon-onsdag

Igår fick jag den äran att följa med sköna Louise på Specsavers event på Berns, där man skulle utse "årets glasögonbärare".
När vi kom dit blev vi fotade, och jag fick hastigt hala upp mina läsglasögon ur handväskan, så att även jag kunde vara en av alla coola glasögonbärare :-)
 
Något smått att äta, lite vitt och mingel innan visningen.
 
 
Fullt med folk, och jag älskar det rosa håret. Det var en supersnygg tjej och hon såg så himla cool ut.
 
Den lyckliga vinnaren.
 
De fyra finalisterna samlade.
 
 
Sen var det vår tur att prova glasögon, och nu hade man ju chansen att go lite bananas, hehe.
 
Och när det finns en fotoautomat att leka i, då jädrar...
 
När vi lekt färdigt och skulle gå, fick vi en härlig goodiebag med fina grejer.
Det var bland annat choklad, magasin, hårvård, en top från Bruns Bazaar, och det bästa av allt; "solglajer" från Tiger of Sweden.
I oktober kommer de definitivt att få följa med på en skojsig sak :-)
 
Tack snälla Louise för att jag fick följa med och liva upp onsdagen ❤️
 

Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Vilket roligt event o vilken goodiebag, uj, uj de brillorna va ju grymt snygga, kommer sitta som en smäck på dig. Ha en skön helg. Kramisar Tina

2014-09-12 @ 13:53:29
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0