Nytt är inte bättre, men roligare

Idag var jag förbi en outlet nära jobbet, och där hittade jag en långärmad träningströja, av märket Under Armour, som var nedsatt från 500 kr till 100 kr. Den slog jag till på! 
 
Efter jobbet skyndade jag mig till Lindex vid Odenplan, som hade en Afterwork för inbjudna.
 
 
Sjukt mycket folk i kön, men när man väl kom in var det inte så farligt.
Det bjöds på bubbel, snittar, och alla som handlade fick nya numret av tidningen Elle. 
För mig blev det en "vild" sport-bh, en vanlig bh till Tess och en skrubbcreme.
Inga större utsvävningar alltså!
Just nu tänker jag verkligen efter, innan jag handlar en massa kläder, och bara nödvändiga saker får följa med hem.
 
I kväll har jag och L varit ute på vår löptur, och mina inköp invigdes.
Man springer verkligen inte snabbare bara för att man har fina träningskläder, men det är fasiken roligare att ta på sig något fräscht, än en gammal sunkig och urtvättad T-shirt :-)
På söndag är det dags igen, och då sticker vi nog iväg till en härlig "slinga" i Ursvik.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att komma igång med träning och visst blir det roligare med snygga och sköna kläder! Jag kom igång riktigt bra med min träning och för ett par veckor sedan sprang jag Midnattsloppet men nu har jag ont i knäet😠

Svar: Hoppas ditt knä blir bra snabbt!
Helena Nygrund

2014-09-05 @ 19:13:09
Postat av: Småstadsfrun

Visst är det så mycket roligare att ha fint på sig när man springer, även om det inte går ett dugg fortare. Men jag känner mig snyggare och det är halva nöjet!

Svar: Precis, så känner jag!
Helena Nygrund

2014-09-06 @ 17:57:41
URL: http://www.smastadsfrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0