Onyttig tröst

Det blev som jag förfarat, förkylningen tog över min kropp, eller rättare sagt min knopp, så vid 15.30 kastade jag in handduken och åkte hem.
Stod inte ut med min sprängande huvudvärk, som blev värre och värre för varje hostattack.
 
Efter att ha sovit en stund medan L lagade middag, masade jag mig upp och åt mat. 
Piggnade på mig lite efter middagen, och lyckades få iväg tjejerna o köpa choklad till sin sjuka mor :-)
 
Nu har jag druckit te och tittat på ett av mina favoritprogram, Life below Zero, och nu är det dags att försöka sova bort lite sjukdom.
Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Du får krya på dig kära du! Kram kram

Svar: Tack snälla! ❤️
Helena Nygrund

2014-09-18 @ 10:42:15
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0