Snordusch och saga

Ja ni hör ju på överskriften hur vi har det här hemma, men det är inte jag som är sjuk, utan det är karlsloken som står för "duscharna".
När han blir förkyld är det som om någon vrider på en kran för fullt, huvaligen.
På förmiddagen städade jag, dammsög, skurade, tvättade och for runt här hemma.
Det är som om jag får extra energi när L är sjuk, och så blir det alltid, jättekonstigt. Kanske det är så att jag uppskattar min egen hälsa mer när jag ser hur risig man kan vara.
 
På kvällen har vi plöjt igenom ett par filmer, bland annat Maleficent med Angelina Jolie, riktigt bra familjefilm.
 
Och för som undrar så är svaret JA, jag lyckades gråta även till "Törnrosa", hihi.
 
Lite kul kuriosa om filmen är att ett av Angelinas och Brads egna barn är med i filmen, vilket inte var meningen från början. Men eftersom Angelina såg så läskig ut fungerade det inte med småtjejerna som skulle vara med, då de började gråta hela tiden. Lösningen blev då att ta med egna dottern :-)
 
Nu är det hög tid, för länge sen, att hoppa i säng, och så hoppas vi på mindre sjukdom och snor i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0