Tapaskväll

Vilket väder man vaknade till i morse, men jag är glad ändå för jag fick chansen att inviga min nya regnjacka, tjohoo.
Tack och lov var det inte sånt här busväder i lördags när vi skulle ut och cykla.
Jag, L och våra sköna grannar hoppade på våra cyklar och trampade bort till Sundbyberg, för att äntligen prova tapasrestaurangen El Toro, som redan funnits i sju år. 
 
 
Vi väntade i sju år, men nu kommer det inte dröja länge innan vi hamnar där igen, för El Toro var en kanonbra restaurang.
Fräsch interiör, trevlig personal, skön stämning, perfekt läge för oss och framför allt supergoda tapasrätter.
Det stället kan jag varmt rekommendera, men det är bäst att boka bord, för det var verkligen fullsatt i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0