Snart så...

Hej på er, long time no see!
Verkar som att jag totalt tappat stinget att blogga. 
Visst är jag supertrött när jag kommer hem från mitt nya jobb, men inte såå slut, så det är väl bara en downperiod jag har just nu.
Jag är inne på min fjärde jobbvecka, och äntligen börjar jag känna mig helt frisk från den ordentliga förkylning jag fick redan första veckan. Hostan hänger dock kvar, och blir värre när jag anstränger mig.
Nu har ju snön smält bort och jag är riktigt sugen på att ge mig ut på vårens första löptur, så jag hoppas hostan försvinner snabbt.
 
Ni som varit med mig ett tag vet ju att jag tycker det är väldigt kul med felstavade skyltar, och min närmaste Hemköpsbutik har ju varit etta på min topplista, hehe.
Sen byttes förmodligen "skylttextaren" ut, för stavfelen försvann nästan helt.
Men idag blev jag glad, för nu hade nog någon haft lite bråttom igen ;-)
 
En liten sammanställning av dagens felstavningar.
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag!
Själv ska jag försöka lägga mig tidigt och läsa en stund innan jag "checkar ut" för dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är på bättrings vägen.

2015-03-02 @ 07:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0