Härlig dag

Efter ytterligare en solig och mysig jobbdag med härliga kollegor, passade jag på och lyxade till mig med en manikyr.
Det är inget jag kostar på mig mer än en gång om året ungefär, men jag borde verkligen göra det oftare, och det är inte speciellt dyrt heller. 
I centrum där jag bor kostar manikyr 150 kr, och 50 kr extra för lackning. Så det är verkligen inga hutlösa pengar.
 
Jag och Tess var ensamma hemma ikväll, så vi festade till med amerikanska pannkakor.
Jag åt mina med hallon, blåbär och en klick vaniljkvarg, och jisses vad gott det var!
 
 
Jag ska som vanligt upp i ottan för att hinna simma innan jobbet, så det är egentligen hög tid att släcka lampan, men först måste jag läsa några sidor i en sjukt spännande bok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0