Semestern började med studenten

Vad hände? Plötsligt hade fyra veckor gått och min semester var slut!
Igår hade jag verkligen ångest inför att börja jobba igen, men första arbetsdagen gick bra och nu är det bara att kämpa på.
 
Semestern började med mycket matlagning och bakning inför Tessans student, och den 9:e juni var det dags.
 
I väntan på utspringet.
 
 
Vår lilla "bebis" ❤️
 
Med nappfobi nu för tiden, var Tess så där lagom nöjd med vårt val av bild på plakatet, hehe.
 
Systrar! ❤️❤️
 
 
 
Alla ville vi kramas o fotas med Tessan 😀
 
 
 
Preparerad och förberedd inför ölsprutande och flakåkning.
 
 
Som sagt, bra val av klädsel på flaket.
 
 
 
 
Medan "flakspektaklet" pågick stack jag o L hem och förberedde maten.
 
Fina blommor från mammas o pappas trädgård.
 
Den glada studentskan är hemma igen.
 
 
 
Folk överallt, och man får ta det lite som det är. Man har ju inte överdrivet mycket plats för såna här tillställningar.
 
Men nu har vi klarat av båda döttrarnas student och det känns skönt.
Är så stolt över tjejerna och älskar dem så oändligt mycket! ❤️❤️
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tiden går - så nu är "lilla" Tessan också stor! Tiden går så fort men själva har vi inte blivit en dag äldre än 25 men barnen växer….

Hoppas ni hade en skön semester - själv jobbar jag denna vecka sedan får jag äntligen semester.

Ha det bra!

Kram
Sofia

Svar: Vi hade en superbra semester, men oj vad fort den gick. Och vår vecka i Finland var alldeles för kort.
Vad ska du hitta på i sommar då?
Kramis H
Helena Nygrund

2015-07-07 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0