Semester o syrran drar!

När skrev jag sist? Ingen aning!
Jag har precis avverkat min första semestervecka, och den började förra fredagen med en supermysig möhippa för min älskade lillasyster som både ska gifta sig och dra till Dubai i ett eller två år.
 
Vi var ett gäng tjejer som fixade lite bubbel, jordgubbar, annat smått & gott och samlades vid Djurgården.
 
 
"Systeryster" som skulle ha lite quality-time med en kompis anlände (intet ont anande...eller!?) till Djurgården, och där hade vi andra placerat oss och dukat upp. 
 
Vi hade sån himla tur med vädret och fick en toppenskön kväll.
 
Sisters forever ❤️
 
Efter sån härlig picknick blev det middag på Restaurang Blå Dörren.
 
Och när restaurangen stängde blev det drinkar på Gondolen, inte speciellt jobbigt 😀
 
 
En "möhippa" helt i min smak, där ingen behöver göra bort sig eller bli till åtlöje, bara mysigt och trevligt, bästa bästa! 
Och att syrran och hennes tilltänkta (Niclas) hör ihop, finns det inget tvivel om.
Jag önskar dem all lycka och välgång i livet ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0