Äntligen är vi igång!

Halloj på er!
 
Just nu sitter jag i soffan och önskar att det vore torsdag kväll i stället. Vet ni varför?
Vi ska ha föräldramöte i morgon (mitt första) på förskolan där jag jobbar, och jag har sjukt ont i magen. 
Jag hatar verkligen att prata inför folk, har alltid gjort, och jag har knappt någon som helst koll på hur ett föräldramöte går till. 
Jag vet ju hur jag själv var som mamma när jag gick på mina barns föräldramöten (för ungefär hundra år sen), men alla mammor är dessvärre inte som jag och det skrämmer skiten ur mig.
 
Över till något annat och trevligare: jag och L har äntligen, efter våra jobbiga förkylningar, kommit igång med löpningen.
Vi sprang nästan 5 km i måndags, och samma tur idag igen.
Sprang...ja det var väl att ta i, hehe.
Vi fick faktiskt gå upp för varje backe, så jobbigt som det var, hihi.
Men nu kan det bara bli bättre!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktiga ni är. Springa är inte min grej…
Lycka till med föräldrarmötet!

Ha en bra kväll!

Kram
Sofia

Svar: Tack Sofia! Det gick bra, jag överlevde 😀
Helena Nygrund

2015-03-05 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0