Vackert återbruk

Hej på er!
Hoppas ni har en skön måndagskväll. 
Ute är det riktigt regnigt och trist, och nu tänds det ofantligt mycket ljus hemma hos mig.
Och på tal om ljus...
Är så himla nöjd med mitt senaste "pyssel", eller snarare påhitt.
Hittade en övergiven gammal lampkupa i källaren, och den var riktigt ingrodd av smuts.
Jag tog hand om kupan (blev såå himla smutsig om händerna), och körde den i 
diskmaskinen.
Med en ledslinga inuti fick jag en supermysig och fin ljuskälla på tv-bänken.

Lyser ännu finare i verkligheten! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesnyggt, ibland gör man fynd i källare/vind eller längst in i skåp.

Ha en skön kväll!

Kram,
Sofia

Svar: Tack Sofia! 💕
Helena Nygrund

2015-11-18 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0