Ska jag vänta eller inte?!

Jag är förkyld, fast inte snorig och snörvlig, utan snarare tvärtom!
När jag böjer mig framåt så bultar och smärtar det i bihålorna, det sitter liksom fast.
Så typiskt mig att alltid få bihåleinflammation, men jag kämpar vidare med nässpray och vägrar bli sjuk.
Avslutade denna jobbdag med två utvecklingssamtal, och börjar morgondagen med ytterligare ett.
Jag tycker det är pirrigt att ha dessa samtal, men mina gosisar på förskolan är så härliga och det är ändå roligt på något sätt att sitta och prata med föräldrarna om deras små "juveler".
Lite jobbigt dock när huvudet och bihålorna är fulla av "snor" 😌
Lasse som fått sluta tidigare på sitt jobb kom och överaskade mig på förskolan. 
Vi åkte och handlade lite, lagade mat och tittade sen på "Halv åtta hos mig".
Funderade lite över mina avokadokärnor som legat i vatten sen i augusti.
Ska jag vänta mer eller ska jag plantera dem? Vad tror ni?

Mina små "triffider" 😊
Ordentliga rötter och ett litet "skott"...
...så frågan är om jag ska plantera eller vänta?! Någon som provat och vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0