Mera ljus i vårt hus...

Andra dagen med nya växeln på jobbet kändes också lite förvirrad, men inte i närheten av förvirringen igår! :-)
Då borde det ju rimligtvis kännas riktigt lugnt i morgon, eller!?
Igår var jag så slut att jag inte pallade att gå på zumban, men i morgon blir det träna av.

Idag har jag hämtat upp ett par nyförvärv till min ljuslyktefamilj. Känns det bekant?


Dessa värmeljuskronor kommer så klart från Zelected by Houze och det finns ingen gräns för hur mycket jag vill ha från deras sortiment.


Vilken tragik, min "godisskål" är nästan slut. Jag måste till IKEA och fylla på lagret!

I morgon efter träningen får jag finbesök här hemma. Hoppas att jag kommer ihåg att fotografera pinglorna!

Härliga onsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥

Vilka fina värmeljuskronor!

2011-02-10 @ 21:11:42
URL: http://blogg.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0