Städa städa varje fredag å så varje jul, det tycker jag är kul

När veckostädar ni egentligen?
Jag tycker att den ultimata städ-dagen är torsdagar (om det nu finns någon ultimat dag för något så urbota tråkigt), då hinner man inte stöka till så mycket innan helgen.
Men på torsdagar tränar jag efter jobbet och sen ska man hinna hem och laga mat osv. Och på fredagar vill jag VERKLIGEN INTE städa. Så det får väl bli onsdag då!
Och så blev det idag; jobba, matlagning, städning. Skönt att ha det gjort!


Här sitter jag och jobbar...


...med ett halsband som jag tycker jättemycket om, köpt i en krimskramsaffär i Miami.

Dags att packa träningskläder.
Ha en fortsatt härlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag storstädar varannan lördag, däremellan lite småplock som inte behöver planeras.

Funkar bra! Hur som helst, ha en trevlig städdag!

2011-02-03 @ 11:47:01
Postat av: Sofia

Städar på söndagar denna mörka årstid då jag vill ha lite dagsljus medan jag håller på och hinner inte på vardagarna. Helst låter jag bli eftersom jag som du inte direkt älskar dammsugaren...

Jättefint halsband!!

2011-02-03 @ 19:07:02
Postat av: Emma

jag städar varje dag, regelbundet :)

2011-02-03 @ 21:16:41
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Åh tack fina du för din underbara kommentar, ja jag hoppas att vi håller ihop livet ut o blickar 12 nya år framåt... :-) Vad fint att ni varit ihop så länge som 22 år, det är med fantastiskt!



Kramar!!

2011-02-03 @ 23:06:28
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0