Längtan till havet, eller jag menar badet...

Oj oj oj, här sitter jag och torkar tårarna för fullt efter att ha sett "Den hemlige miljonären" på TV.
Har ni sett det programmet någon gång utan att fälla en enda tår?! Jag som till och med grät en gång till Dallas (pinsamt) gråter ju floder till såna här känslosamma program.

Efter jobbet idag var det dags för mitt andra Zumbapass, och det var precis lika svettigt som förra gången. Men så mycket "snyggare" var det inte! :-)
Jenny som leder passet står framför oss med ryggen mot, för att vi ska kunna göra likadant som hon. Sen är det speglar på alla väggarna.
Om man gör rörelserna precis som Jenny och tittar på henne samtidigt känner man sig skitsnygg och smidig, för man blir liksom "ett" med Jenny.
Men Jenny vill att vi ska titta på oss själva i speglarna, och då ramlar den bistra verkligheten över en som en smäll på käften. Inte ett dugg jäkla snygg & sexig!  Hihi!


En helt utslagen Stina efter passet, och jag är inte långt efter...
Men vi ger oss på det nästa vecka igen, skam den som ger sig.

Efter träningen ruschade jag hem och lagade mat tillsammans med L, och som vanligt på tisdagar var det dötyst hemma då E var på dans & fotboll och T var på konfirmationsträff.
Maten intogs framför TV:n till "Sommar i Sverige"

Här är föresten en bild från min avslutning på utomhussimningen i somras.


Känner ni igen dessa, mina badarkompisar Pearl & Paula!?

Åh gud vad jag längtar till utomhussimningen...
"Bara" ett kvartal kvar, snyft.

Men jag får hålla till godo med Zumba, löpning och styrka så länge.
Vad är väl ett utomhusbad?
Alldeles UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: isa

Galet duktig du är!! Ditt leende får mig alltid så glad det smittar av sig :)Tack så jätte mycket för komentaren om trappen det värmde. Ååå jag vill också ha sommar nu och smuttsig små fötter som spatserar på gräsmattan. kram

2011-02-02 @ 11:51:31
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- härliga bilder!

2011-02-02 @ 13:47:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: M A I D A

Hej!

Jag försöker få upp till 3000 tittare på denna videon, så den nya ska komma ut. Skulle verkligen uppskatta om du slösade bara 2minuter och 40 sekunder på att lyssna på denna låten!

kram! :)



http://www.youtube.com/watch?v=8njOefaNbNY

2011-02-02 @ 19:59:22
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0