Snyggfilter mm

Just nu sitter jag med byxorna uppknäppta, för jag är så himla tvärmätt efter middagen.
Jag hade ingen fantasi alls idag vad vi skulle äta, så det blev den middag som många äter på fredagar, tacos!
Och idag hade vi både starka härliga Jalapenos, salsasås och hemmagjord guaccamole med massor av vitlök och sambal oelek i, mums.
Tjejerna äter bara de mjuka bröden med tacofärs, ost (Västerbotten) och gräddfil, medan vi vuxna kräver lite mer smaksensation.

Här kommer förresten lite bilder från i lördags, när jag var på inredningsparty hos Aga, och sen åkte vidare till Sari på Värmdö.


Först sprang jag in på jobbet, då jag hade glömt mitt extrasmink där i fredags. Busade lite och testade självutlösaren.
Insåg att jag faktiskt är snyggast på väldigt suddiga bilder.


Här kommer verkligheten fram, inte alls lika mystisk och soft!
Nåja, sen ilade jag vidare hem till Aga för att shoppa loss.


Aga hade ordnat allt så fint och bjöd oss på vin och goda tilltugg.


Här njuts det minsann, samtidigt som vi omges av lyktor, kuddar, servettringar och allt möjligt snyggt man kan köpa från ZBH.


Eva med sitt söta barnbarn Julia.
Julia var lite trött och tyckte nog att alla "tanterna" var lite otäcka. Hihi.


De tre häftiga ljusstakarna som står på bordet vill nog följa med mig hem nästa gång.
Och vad jag köpte i lördags får ni se sen när jag har fått hem grejerna.

Sen kom Lasse, Emma & Tessan och hämtade mig och vi åkte vidare till Värmdö.


Där blev det en massa kattgos. 
En flicka med mobil och kisse.


Annan flicka med mobil och annan kisse.


Här kollas det på hockey.


Lite syskonmys.


Japp, då är nästan hela "familjen" samlad.


Och här på flajen har vi de coolaste brudarna.

Efter maten blev det sista delfinalen av Mello, och babbel in på småtimmarna...
Jag hade en kanonhärlig lördag!

På söndagen åkte vi för att få lite instruktioner angående en tjej som ska bo hos oss i några dagar. Det får ni också veta mer om sen, jag lovar.

Nu ska jag dricka te och efter det ska jag ta bort mitt nötta nagellack, annars får Aga spader på mig ;-)




Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Men tack hjärtat, vilken fin kommentar du ger mig, rodnar! :-)



Åh himla fina bilder på dig, lika vacker på båda, strålar om dig. Såg ut som ni haft det väldigt trevligt med!



Kram o trevlig kväll!



2011-03-01 @ 20:44:01
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0