Värdinneblomma


Jag glömde ju att berätta vilken fin "blomma" jag fick i lördags!
Dessa underbara örhängen från Norrsilver som har stått på min önskelista fanns helt plötsligt i min hand. 
Tack underbara snälla Carina, jag är så himla glad över dem!

Just nu sitter jag och dricker te och längtar efter att få läsa klart min bok som är sjukt spännande. Så jag ska nog skynda mig med laddning av matlådor, avsminkning osv.
I morgon ska jag på en liten afterwork hos mina blivande kollegor på 2Entertain och Hansen.
De "bor" tillfälligt några hus bort på samma gata som mitt jobb, tills bygget är klart och de flyttar in hos oss.
Så trevligt att de har bjudit in oss på en AW!
Hoppas att jag kommer ihåg att ta någon bild.
Kram tills i morgon.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var så lite! ;) ha det så kul i kväll !

2011-02-16 @ 08:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0