50-årskalas i Backstugan

Har ju glömt att berätta om 50-årskalaset som vi var på i lördags.
En sak ska jag säga er, man har skitkul iklädd "strandklänning" i alla fall. ;-)
Jag hade så roligt och trevligt bordssällskap (tack Anki, du gjorde min kväll) att jag totalt glömde att ta kort under kvällen.
Det blev bara några bilder i början, och sen var det babbel, dans och babbel för hela slanten. :-)



Välkomstdrink och mingel.


Livemusik av unga och talangfulla killar.
(Hasse & Bitte upptäckte dessa grabbar en gång i Gamla stan, och har nu anlitat dem ett par gånger till olika tillställningar, jättekul).


Söta Evelin som jobbar på Backstugan.


Två glada killar.


Bittes fd chef håller ett jättefint tal till henne.
Senare fick Bitte ett så fint tal av sin syster att mina tårar rann. Och systern hade mage att påstå att hon inte var
någon talare. 
-Anki, det kallas svensk blygsamhet, för du var faktiskt grym.

 
Källarmästare Lennart berättar om Backstugans imponerande historia och om alla gamla svenska celebriteter som ätit på Backstugan
(Några exempel är Ingmar Bergman, Ingrid Bergman, Tutta Rolf, Nils Poppe, Sickan Carlsson och inte minst Greta Garbo).



-Tack Bitte (och Hasse förstås) för att vi fick vara med och fira dig och dela all skön festglädje med dina vänner och släktingar.
Att jag hade skitkul går ju inte att ta miste på här på bloggen. Jag lyckades inte få med en enda matbild, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0