8-åring får botox-för att vinna

Vad i helvete rent ut sagt och hur sinnesslö kan man bli egentligen?


 Kerry Campbell gör allt för att hennes dotter ska vinna skönhetstävlingar.
Förutom botox får 8-åringen även vaxa benen.


 

Mamman: Det är ofarligt

Britney Campbell är åtta år – och full av botox.

Det har mamma sprutat in.

– Det gör ont ibland, men jag vänjer mig, säger Britney.

Kerry Campbell i San Francisco gör allt för att hennes dotter Britney ska vinna skönhetstävlingar.

Skrattrynkor

I en intervju i tv-programmet ”Good morning America” berättar Kerry att hon sprutar in botox i ansiktet på sin åttaåriga dotter:

– Hon har inte frågat efter det, men jag vet att hon är missnöjd med sina skrattrynkor. Jag tar ju botox själv, det är ofarligt.

– Det är en tuff värld, konkurrensen är hård, säger Kerry Campbell.

Beställer på nätet

Eftersom det är olagligt för läkare i USA att skriva ut botox till minderåriga beställer Kerry Campbell sina varor på nätet. Innan hon injicerar produkterna i sin dotter provar hon dem på sig själv.

Men Kerry Campbell nöjer sig inte där. I en intervju framkommer det att hon även låter vaxa benen på sin dotter.

– Det är inte kvinnligt att ha hår på benen, säger Britney.

(Skrivet av Josefin Berglund för Aftonbladet)


Jag var chockad redan innan över hur folk vågar hålla på och experimentera med sin kropp med botox och dylika preparat, men att ge det till sitt lilla barn, jag finner inte ord!!!
Helena


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Nej usch, det här får mitt hjärtat att gå sönder och gråta. Hur kan man göra skönhetsingrepp på barn? :´-(



Kramar till dig och en önskan om en fin och solig helg!

2011-05-14 @ 11:08:40
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Malin

Det här är verkligen helt sjukt! Gå in och och stöd denna stackars flicka på

http://www.facebook.com/pages/Stoppa-mamman-som-injicerar-botox-i-sin-8-%C3%A5riga-dotter/145730175498770#!/pages/Stoppa-mamman-som-injicerar-botox-i-sin-8-%C3%A5riga-dotter/145730175498770?sk=wall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0