Fantastisk Wallmanskväll

När ens föräldrar fyller år vill man ju ge dem det allra bästa, och vad är bättre än en kväll på Wallmans Salonger med god mat & dryck, perfekt bord med bästa sikten till scenen, massa firande, kärlek och en fantastisk show av världens bästa kollegor!


Jag tog lite komp och stack tidigare från jobbet för att hinna hem innan mamma och pappa kom från Västerås.
Vi fick i oss lite bubbel och chokladdoppade jordgubbar innan vi stack in till stan.


Pappa blev ordentligt firad och fick ett tjusigt halsband direkt vid ankomsten.
Sen blev parenteserna placerade vid sitt bord och strax efter fick de en välkomstdrink.


Jag och fina Louise hade en riktig helkväll.


Skådespelaren Keijo (har även jobbat på Wallmans) hade flygit upp från Helsingborg för att hålla tal på en fest.
Efter avklarat uppdrag kom han över till Wallmans och förgyllde vår kväll.


Mina finisar har blivit mera firade, och är en ballong och ytterligare ett halsband rikare! :-)


Keijo visar Louise något intressant i sin mobil. Jag vill också se!


Trötta och glada tog vi tunnelbanan hem.
Och så klagar de på ungdomen! Hihi!


Men den här generationen vilar sina ben med stil, utan att skita ner sätet mitt emot.


Den fina guldballongen följde med hem och pappa var så fin i sina pärlhalsband, hihi.

Tack för en jätterolig kväll mamma, pappa, Louise, Keijo och all personal på Wallmans som gör att man känner sig som hemma.
Jag kände mig kanske lite väl som hemma, för idag har jag varit väääldigt seg.
Haha, det kostar på att ligga på topp, men det var det värt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var hur trevligt som helst och dina föräldrar vara bara så goa! Hälsa dem så mycket. Och Keijo också. Och sjungande prästen. Ny dejt snart hoppas jag. puss o kram!

2011-05-22 @ 23:47:13
URL: http://blogg.amelia.se/big-ass-fashion/
Postat av: Mamma och pappa

Tack till en fin förfest med skumpa o jordgubbar och tack Helena med hela familjen för den fina presenten till en helt fantastisk kväll på Wallmans Dinersshow "Thank you for the music" inklusive den goda maten o vinet. Puss och kram vi älskar Er!

Hälsa Louise hon var en jätteskön tjej!

2011-05-23 @ 21:31:56
Postat av: Helena

Åh vad ni är gulliga! Och nästa gång vi ses blir det natur och fiske i stället för glamour!

Puss puss

Helena

2011-05-24 @ 10:50:28
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0