Pripp-date

Idag har jag varit på Tennstopet och träffat min gamla "familj", en massa underbara prippare.
Vi träffas 3-4 gånger om året på Tennstopet och det är alltid på en torsdag och klockan 18.00.
Jag glömde bort att räkna hur många vi var, men vi var säkert närmare 30 stycken glada fisar.


Vi är några som aldrig tittar på menyn. Varför göra det när man vet att det är Barman Special man vill ha!
(Liten Oxfilé på Toast med Bearnaisesås, Sparris och Pommes Frites).
Rena GI-maten va, hihi.

Nu måste jag rota lite i garderoben efter någon trasa att ta på mig (någon jag kommer i efter kvällens svulleri), för i morgon är det Wallmanskväll med mamma, pappa och Louise.
Fredag kommer att bli en kanondag!
 


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Ojoj så gott, verkligen en festmåltid! .-)



Kikar in med en solig hälsning och önskar en trevlig helg! Ledsen för att jag varit lite frånvarande och inte hunnit med att svara på kommentarer det senaste. Ang lockarna så har gör jag dem å morgonen innan jobbet, fråga mig inte hur jag får tiden att räcka till, det vet jag knappt. ;-) Men går man upp en kvart tidigare innan de andra så brukar man få lite mer tid till sig själv i badrummet. ;-)



Kram på dig!!

2011-05-21 @ 09:02:19
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0