Sisten ut

På söndag är det dags för Tessan att konfirmera sig. Hon är sisten ut av de fyra ganska jämnåriga kusinerna.


Tessan, Mikaela, "Marmor", Emma & Rebecka.
Rebecka konfirmerade sig 2007, Emma 2008 och denna bild är från 2009 när Mickan konfirmerades.
Vi hade ingen lämplig unge som kunde "konfa" sig 2010 :-)
Och nu på söndag 2011 är det alltså dags för Tessan att fullfölja traditionen.

Så då vet ni vad jag sysslar med den här helgen; jag städar, lagar mat, har klädnoja, städar lite till, har glömt köpa nåt, är halvt hysterisk osv, fast vi bara ska ha bästa familjen på besök.
Vi blir 17 st glada och underbara människor och jag borde inte alls känna någon stress, men man vill ju så gärna att alla ska trivas och må bra.

Vi har aldrig tvingat tjejerna att konfirmera sig, men när papprena har kommit har jag frågat om de vill och det ville båda två.
Så på söndag är 100% av min lilla familj konfirmerade och traditionen är komplett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0