Smålandstripp

Det är sent söndag kväll och jag småler fortfarande efter en supertrevlig helg.

I fredags kom min familj och hämtade upp mig på jobbet vid 14-tiden eftersom vi hade en lång bilkörning framför oss.
Vi plus två andra familjer skulle åka till Ljungby i Småland och "våldgästa" våra vänner Micke, Annelie, Jonte & Lollo.


En liten fikapaus vid Brahehus.


Emma spanar in polkagrisarna och som vanligt blev det lite "polkaköp".


Framme i Ljungby och "syskonen" Jakob, Emma & Jonte har återförenats. :-)


Vi bjöds på en härlig grillmiddag och som vanligt när Annelie lagat mat blev man mer än lovligt mätt.


Annelie plockade fram sina gamla 70-talsbrillor och jag ville ju självklart prova dem.


-Ser vi ut som Bluesbrothers?
-Öh, nej inte direkt va!  ;-)

Så småningom anlände sista familjen också och storfamiljen blev fulltalig, 17 personer.

Nu är klockan så mycket att det är dags att sova lite, men lördagens bravader får ni höra mer om i morgon.
En liten teaser,ULLARED!!!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0