Måndagsfunderingar

Måndagen som började med lite halvdåligt väder avslutades med sol och lite fläktande vind.
På väg hem från jobbet mötte jag upp en ledsen tonåring och "tvingade" henne att följa med till Yogurtshopen i Gallerian för årets första yogurtglass. Glass är alltid bästa medicinen när man är ledsen, anser jag. :-)

Kollade även lite på studentpresenter och insåg att jag snart får lite smått panik, för jag måste köpa fem stycken och har ingen aning om vad. Vad ger man tjejer och killar som tar studenten?

Idag har vi ätit grillad fläskfilé med dillsmak & bulgursallad och jag tackar Vi-butiken för receptet.


Bild lånad från Vi-butikerna

Ni som följt med i min blogg vet att jag tycker det är skoj med marknadsundersökningar, och ikväll ringde en tjej från ett marknadsföretag och frågade mig lite frågor om musik.
Tydligen passade jag in på profilen de eftersökte, så jag blev inbjuden till en träff i juni. Undersökningen tar ca 2,5 timmar (kvällstid) och jag får 500 kronor för besväret. Helt OK, hihi.

Jag har varit iväg på en del såna här undersökningar och precis så här kommer det att gå till:
Jag är jättepirrig hela dagen eftersom jag tycker att det är så läskigt med saker jag inte är förberedd på eller hur de går till. Jag kommer dit och alla sitter lika tysta i "väntrummet". Vi blir inropade, får fika och sen är det i full gång.
Efteråt känner jag mig så konstig över att jag kanske aldrig kommer att träffa dessa människor igen, som jag har haft så kul med i ett par timmar.
Och jag är 500 kr rikare fast jag bara har haft kul. Yeeeh!

Ha en fortsatt fin måndag mina kära!



Kommentarer
Postat av: Elvira

Åhh, jag vill också tjäna femhundra på det sättet :)

2011-05-23 @ 22:36:28
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Carina

Hallå, tjejer gillar smycken, jag vet en som säljer ;)

Kram

2011-05-24 @ 11:31:26
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

ha en fin dag

2011-05-24 @ 13:42:48
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0