Ska springa bort lite tyngd

Känner att jag varit tråkig de sista dagarna och inte fotat något från mitt liv, men däremot har jag varit ner i källaren nu och hämtat lite skor och kläder som jag måste fota och lägga ut på Tradera.

Just nu är jag inne i en period när mina saker tynger mig och jag egentligen borde bo i en hydda utan några ägodelar.
Även fast jag är rätt duktig på att INTE samla på mig grejer, får jag såna här ryck lite då o då och bara måste få slänga något. Men samtidigt tycker jag ju inte om att kasta hela saker, så då ger jag bort eller som nu, lägger ut lite på Tradera i stället. Kan ju kanske bli några extrakronor till semesterkassan. :-)

Just nu kollar vi på "Desperate housewives" och efteråt är det dags att dricka te och plocka fram träningskläder till i morgon då jag ska springa Vårruset.


Hoppas på att kunna ta med kameran i morgon och ta några sköna bilder på alla mina härliga kollegor som är med, så håll tummarna för att vädret är OK.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Lycka till på Vårruset tjejen! Hoppas att ni får bra väder och god picknick (det viktigaste) också.



Tack för din jättefina presentation inne hos mig, jag blir alldeles rörd övre vilken bra kontakt jag har fått med vissa, som dig, du är en sån jag skulle vilja känna i riktiga livet också känner jag.



KRAM Elvira

2011-05-25 @ 07:15:31
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas det går bra på Vårruset idag!

2011-05-25 @ 07:27:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0