Långt från civilisationen

Hej hopp, jag lever, även om man kanske inte kan tro det!
Jag och Lasse är vid sommarstugan i Finland och bara vilar o har det skönt.
Tyvärr är ju inte vädret det allra bästa, men man kan ju alltid njuta av en skön brasa och ett glas rött.
Vi läser, spelar kort och badar bastu varje dag.
I förrgår skar jag mig dock överjävligt i ett finger när jag skulle diska. Lasse försökte plåstra om mig, men blodet bara fortsatte välla ut, och L fick springa ut till bilen och hämta "första-hjälpen-kudden" och lägga ett tryckförband på mig. Nästan så coola Lasse såg lite orolig ut ett tag.
Nu kan jag inte diska, inte tvätta mig själv, inte laga mat, knappt hälla upp min egen drink, hehe, och blir ordentligt ompysslad.  :-)
Idag har vi cyklat upp till byn och sitter vid StrandMölle och tar en kall öl, medan jag kollar igenom allt jag har missat i världen, hihi. Har ju inte varit i närheten av internet sen i måndags morse när vi åkte från Stockholm.
Men nu börjar gubben bli otålig, så jag får väl säga hej då på ett tag.
 
 
Var rädda om er!
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Blogga mera!!! :D

2012-07-15 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0