Converse

Hej hopp!
Vad är det med tjejer och skor egentligen? Varför är så många galna i skor? Jag har länge önskat mig ett par vita, höga klassiska Converse. Har letat och letat efter dem i min storlek, men ej hittat! Är väl kanske inte den enda som vill ha Converse, men i alla fall!! Så fick jag hem en reklambroschyr från Viking Line om club-pris på just Converse! Yippih, tänkte jag! Då köper jag dem när vi åker till sommarstugan i Finland. Men när vi åkte fanns inte de vita i min storlek! Har jag varit med om det förr??? Jag får väl köpa dem på hemvägen, för då har de säkert fyllt på, tänkte jag. Men de fanns inte då heller. Och jag som är så inställd på att äntligen få köpa ett par skor köper då ett par röda i stället! Varför???
De är förvisso jätteläckra, men jag äger fortfarande inte ett par vita converse!!!!! 



Och på tal om skor, kommer här en bild på läckerbitarna jag köpte sist.



Nu ska jag snart smaska i mig kräftor! Golden Hits hade sin årliga, stora kräftskiva igår för "eliten" och vi vanliga fotfolk som inte fick vara med på kändisfesten får svulla lite hemma idag i stället! Men jag är inte bitter!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Hallå, röda är ju snyggare!! ;-)

2009-08-19 @ 09:48:54
Postat av: Helena Nygrund

Jag vill ha båda! :-)

Jag vill ha ALLA färger och mönster! Hihih!

2009-08-19 @ 23:15:30
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja, du har rätt, varför ska det ena par skorna utesluta att man får de andra också ;-)

2009-08-20 @ 09:49:02
Postat av: Vera

Vitt blir så lätt skitigt. Var glad över dina röda.

2009-08-21 @ 13:07:18
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0