Drottninggatan tömd!!

Idag är det fredag och jag har fått lön! Gissa om pengarna bränner i fickan. :-)
Jag och Katarina åkte en liten snabbis in till stan efter jobbet för att kolla in lite skor! Jag hittade mina älsklingar som jag visade igår, men de var tyvärr inte lika sköna som de var coola. Det blev ett par andra i stället, som var riktigt sköna och häftiga. Kommer nog att bli mina favoriter i höst.  (Frågan är bara om jag är lika häftig som skorna??)
Jag får ta en outfitbild en dag som alla tonåringar och visa er. Hihihi.

När vi var i skoaffären kom det en hagelskur utan dess like. Drottninggatan tömdes på ett par sekunder. Jag har aldrig i mitt liv sett den gatan så öde.






En augustidag i Stockholm City.

Nu blir det fredagsmat och lite "vitt".
Ha en skön lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0