En vanlig dag på Wallmans

Ja, en sån dag får man rycka in och jobba med både ditten och datten. Idag var det Katarina som fick ett ryck och svidade om till "grovjobbarstassen" och åkte ner till lagret och kämpade med att flytta grejer. Sara och Stefan var barmhärtiga och ryckte in för att hjälpa lilla, men ack så starka Katarina.


De är inte bara snygga, de är starka också! Katarina Stefan & Sara

Annars så är det fullt med repetitioner på HK inför hösten. Bland annat "Ladies Night-gänget" repar (Martin Stenmarck, Mikael Tornving och Andreas Johnson).  "Repen" fortsätter nästa vecka och jag hoppas såå att Magnus Samuelsson ska titta in på kontoret. Jag skulle vilja se hur stor han är i verkligheten. Kanske till och med jag kan få känna mig liten och tunn för en gångs skull! ;-)

Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Vera

Yippi såna goa och fina samt snygga människor.

2009-08-21 @ 13:06:16
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0